poniedziałek, 7 stycznia 2013

Czas start!

Witam! Mam na imię Maja i uwielbiam otaczać się sztuką! Czy pisaną, muzyczną, tą na ekranie czy ścianie - nie robi mi to różnicy :) Staram się wyłapywać ze świata jak najwięcej, poznawać go i interpretować.

Myślę, że recenzja to dobry sposób na analizę danego utworu. W końcu tyle się dzieje! Wydawanie nowej  literatury, płyt muzycznych, czy filmów, na duży i ten mniejszy ekran, trwa bez przerwy! Zdecydowałam, że spróbuję wcielić się w rolę recenzenta. Postaram się uporządkować wrażenia po przeczytaniu książki, przesłuchaniu płyty, obejrzeniu filmu czy serialu. Podzielę się swoimi odczuciami i własnym zdaniem na temat tych utworów. Mam nadzieję, że to pomoże mi też w odnajdywaniu kolejnych wartości i tematów do wewnętrznej dyskusji. Oczywiście oczekuję, że odkryję kolejnych twórców, którzy mnie zauroczą.

Tyle na początek - Czas działać!


Oto ja.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz