środa, 5 lutego 2014

Zebrało się tego trochę!

Nie było mnie trochę czasu, ale to nie znaczy, że nie sięgałam po książki, filmy, seriale oraz płyty! Zebrało mi się trochę rzeczy do recenzji... Na szczęście mam na tyle dobrą pamięć, że umiałam zebrać całą listę moich zaległości.

Oto zapowiedź tego, o czym (wreszcie!) napiszę w najbliższym czasie.
Z wielką przyjemnością wracam, by dalej rozpisywać się na temat tego, co mi w oko lub ucho wpadnie oraz oceniać i analizować, co może mi się spodobać w przyszłości...

Tak było, gdy mnie nie było ;d 

1.Książki:




(+ film. oczywiście musiałam sprawdzić co jest lepsze. podzielę się wrażeniami później ;d)


(+film. obowiązkowo, po przeczytaniu książki. przeczytałam 3 książki(?) 
Sparksa i czuję, że nie jesteśmy sobie przeznaczeni.)



2. Filmy:







3. Serial(e):

Moje pierwsze anime. Oczywiście "moich" pozostałych seriali nie nadrobiłam.
Ojazła!

4.Płyty:



Szału nie ma. Jednak mam usprawiedliwienie!
Po 1. "Gra anioła" i "Doktor Sen" mają po ponad 500 stron, więc trochę mi zajęło ich przeczytanie, tym bardziej, że nie czytam codziennie.
Po 2. Ostatnio zdarza mi się czytać czasopisma/pojedyncze artykuły w internecie/opowiadania itd.
Po 3. Robię to wszystko dla siebie, a to chyba najważniejszy argument ;)

*Wpadłam na pomysł zintegrowania moich znajomych i organizowania co jakiś czas wyjść do teatru/opery/kina/muzeum/galerii... Zobaczymy co z tego wyjdzie - jak na razie mam duże wsparcie! :)
*Poza tym czeka mnie kilka podróży, większych i mniejszych - mam nadzieję, że uda mi się poznać trochę kultur.

Jak widać - jest dobrze!
Do zobaczenia w następnym wpisie! :)

2 komentarze:

  1. Dleczego mężczyźni kochają zolzy czytałam chyba ze 3 lata temu w wersji pdf i zastanawiam się dlaczego dopiero teraz jest o niej głośno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmmm... może dlatego, że jest bum na bycie "niezależną zołzą" ;)?

      Usuń